Επιστροφές / Αλλαγές
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε μπορείτε να το κάνετε μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία που το παραλάβατε. Στη περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε μόνο με το μεταφορικό κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Τα προϊόντα πρέπει να αποσταλούν στην έδρα της εταιρίας όπως αναφέρεται παρακάτω.
Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής του προϊόντος αφορά λάθος της εταιρείας μας, τότε το κόστος επιστροφής βαραίνει εμάς. Στη περίπτωση αυτή για την επιστροφή του προϊόντος επικοινωνείτε με τον υπεύθυνο του eshop στο 2310277677 ή με email στο info@premiumioannou.gr.
Οι δυνατότητες επιστροφής είναι οι εξής: α) πιστωτικό β) επιστροφή χρημάτων. Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων και η συναλλαγή έχει γίνει με πιστωτική κάρτα, τότε τα χρήματα σας θα πιστωθούν ξανά στη κάρτα σας. Σε περίπτωση που η συναλλαγή είχε πραγματοποιηθεί μέσω αντικαταβολής, τότε παρακαλούμε να μας στείλετε στο email: info@premiumioannou.gr ένα τραπεζικό σας λογαριασμό ώστε να σας καταθέσουμε τα χρήματα εντός 10 ημερών.
Μπορείτε να αλλάξετε το αγορασμένο προϊόν με το ίδιο προϊόν σε διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του.
Το προϊόν οφείλετε να το επιστρέψετε στην ίδια καλή κατάσταση όπως το παραλάβατε, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια σήμανσης. Eπίσης, το προϊόν δεν πρέπει να έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής.
Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, συμπληρώνετε τη <<ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ – ΑΛΛΑΓΗΣ>> και το αποστέλλετε μαζί με το προϊόν στην παρακάτω διεύθυνση:
«Premium Ioannou»
Βενιζέλου 28
Τ.Κ.: 54624, Θεσσαλονίκη
Τηλ: 2310277677
Η συσκευασία της αποστολής πρέπει να είναι ασφαλής, ώστε να προληφθούν τυχόν φθορές κατά την μεταφορά. Η εταιρεία μας δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.
Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας μετά από έλεγχο του επιστρεφόμενου προϊόντος και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσης του.
Η εταιρεία μας θέλοντας συνεχώς να βελτιώνει τις υπηρεσίες της απέναντί στους πελάτες της σας δίνει την δυνατότητα να υποβάλετε οποιαδήποτε παρατήρηση ή παράπονό σας ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.